Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558
Назва: | Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів |
Інші назви: | Индивидуально-дифференцированное обучение читать младших школьников Individually differentiated reading instruction in elementary classroom |
Автори: | Суржук, Тетяна Борисівна Суржук, Татьяна Борисовна Surzhuk, Tetyana Borysivna |
Ключові слова: | індивідуалізація диференціація індивідуально-диференційоване навчання групи працездатність реальні навчальні можливості рівень спеціальної підготовленості индивидуализация дифференциация индивидуально-дифференцированное обучение группы работоспособность реальные учебные возможности уровень специальной подготовленности individualization differentiation individually differentiated instruction groups productivity ability to learn special readiness level |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Рівненський державний гуманітарний університет |
Бібліографічний опис: | Суржук, Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Борисівна Суржук; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. пед. ун-т. – Рівне, 2005. – 210 с. |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена індивідуально-диференційованому навчанню читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання. В диссертации впервые научно обоснованы, разработаны и экспе¬риментально проверены содержание и способы индивидуально-дифферен¬цированного обучения (методы, приемы, сред-ства и формы) читать младших школьников с учетом особенностей влияния психического развития на овладевание навыком чтения. For the first time research of this scale offers scientific foundation and develops empirically proven content and concepts of individually differentiated approach (strategies, techniques, materials and forms) in reading instruction for elementary students focusing on how their individual differences of psychological maturity level affect mastering reading. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Суржук Тетяна Борисівна.pdf | 791.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.