Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Суржук, Тетяна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Суржук, Татьяна Борисовна | - |
dc.contributor.author | Surzhuk, Tetyana Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-03T07:08:42Z | - |
dc.date.available | 2018-10-03T07:08:42Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Суржук, Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Борисівна Суржук; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. пед. ун-т. – Рівне, 2005. – 210 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена індивідуально-диференційованому навчанню читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання. В диссертации впервые научно обоснованы, разработаны и экспе¬риментально проверены содержание и способы индивидуально-дифферен¬цированного обучения (методы, приемы, сред-ства и формы) читать младших школьников с учетом особенностей влияния психического развития на овладевание навыком чтения. For the first time research of this scale offers scientific foundation and develops empirically proven content and concepts of individually differentiated approach (strategies, techniques, materials and forms) in reading instruction for elementary students focusing on how their individual differences of psychological maturity level affect mastering reading. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Рівненський державний гуманітарний університет | uk |
dc.subject | індивідуалізація | uk |
dc.subject | диференціація | uk |
dc.subject | індивідуально-диференційоване навчання | uk |
dc.subject | групи | uk |
dc.subject | працездатність | uk |
dc.subject | реальні навчальні можливості | uk |
dc.subject | рівень спеціальної підготовленості | uk |
dc.subject | индивидуализация | uk |
dc.subject | дифференциация | uk |
dc.subject | индивидуально-дифференцированное обучение | uk |
dc.subject | группы | uk |
dc.subject | работоспособность | uk |
dc.subject | реальные учебные возможности | uk |
dc.subject | уровень специальной подготовленности | uk |
dc.subject | individualization | uk |
dc.subject | differentiation | uk |
dc.subject | individually differentiated instruction | uk |
dc.subject | groups | uk |
dc.subject | productivity | uk |
dc.subject | ability to learn | uk |
dc.subject | special readiness level | uk |
dc.title | Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів | uk |
dc.title.alternative | Индивидуально-дифференцированное обучение читать младших школьников | uk |
dc.title.alternative | Individually differentiated reading instruction in elementary classroom | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Суржук Тетяна Борисівна.pdf | 791.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.