Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558
Title: Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів
Other Titles: Individually differentiated reading instruction in elementary classroom
Authors: Суржук, Тетяна Борисівна

Surzhuk, Tetyana Borysivna
Keywords: індивідуалізація
диференціація
індивідуально-диференційоване навчання
групи
працездатність
реальні навчальні можливості
рівень спеціальної підготовленості
individualization
differentiation
individually differentiated instruction
groups
productivity
ability to learn
special readiness level
Issue Date: 2005
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Суржук, Т. Б. Індивідуально-диференційоване навчання читати молодших школярів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Тетяна Борисівна Суржук; наук. кер. Г. П. Коваль; Рівнен. держ. пед. ун-т. – Рівне, 2005. – 210 с.
Abstract: Робота присвячена індивідуально-диференційованому навчанню читати молодших школярів з урахуванням особливостей психічного розвитку на оволодіння навичкою читання. For the first time research of this scale offers scientific foundation and develops empirically proven content and concepts of individually differentiated approach (strategies, techniques, materials and forms) in reading instruction for elementary students focusing on how their individual differences of psychological maturity level affect mastering reading.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/558
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Суржук Тетяна Борисівна.pdf791.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.