Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5282
Назва: Обучение младших школьников решению сюжетных математических задач на принципах аксиологического подхода
Інші назви: Навчання молодших школярів рішенню сюжетних математичних задач на принципах аксіологічного підходу
Training of younger schoolchildren solving problems on plot mathematical of principles of axiological approach
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: начальная школа
математическая задача
сюжетная задача
умения решения задач
методическая система обучения решению задач
аксиологический подход
початкова школа
математична задача
сюжетна задача
вміння вирішення завдань
методична система навчання рішення завдань
аксіологічний підхід
primary school
mathematical problem
plot problem
ability to solve problems
the methodical system of teaching to solve problems
axiological approach
Дата публікації: 2014
Видавництво: Черкассы-Ульяновск: УИПКПРО
Бібліографічний опис: Cкворцова С. О. Обучение младших школьников решению сюжетных математических задач на принципах аксиологического подхода/ С. О. Cкворцова // Моделирование образовательной среды на основе аксиологического похода: международный сборник научных трудов. В 2 ч. – Часть 2. – Черкассы-Ульяновск: УИПКПРО, 2014. – С. 119 – 135.
Короткий огляд (реферат): В статье презентована авторская методика обучения младших школьников решению сюжетных математических задач, охарактеризованы составные компоненты предлагаемой системы: методика формирования общего умения решения задач и методика формирования умения решать задачи определенных видов. У статті презентовано авторську методику навчання молодших школярів рішенню сюжетних математичних задач, охарактеризовано складові компоненти пропонованої системи: методика формування загального вміння розв'язування задач і методика формування вміння вирішувати завдання певних видів. The articles presents the author's method of teaching younger schoolchildren to solve plot mathematical problems; characterizes the components of the proposed system: the method of forming a general ability to solve mathematical problems and the method of forming the ability to solve certain types of mathematical problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5282
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Training of younger schoolchildren solving problems on plot mathematical of principles of axiological approach.pdf2.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.