Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185
Назва: Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей
Інші назви: Риторика суперечки і її значущість в процесі формування комунікативної культури майбутніх вчителів
Автори: Татаріна, Інна Олександрівна
Татарина, Инна Александровна
Tatarina, Inna Oleksandrivna
Ключові слова: евристика
процес комунікативної підготовки майбутніх учителів
практичні комунікативні завдання
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Татарина И.А. Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей / И.А. Татарина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 108-110.
Короткий огляд (реферат): У статті визначається сутність евристики та аналізується її значущість у процесі комунікативної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклади практичних комунікативних завдань, спрямованих на формування вмінь ведення дискусії у майбутніх учителів. The article defines the essence of rhetoric of discussion. The significance of the latter for the communicative training of future teachers is analyzed. The example of practical assignments aimed at the development of corresponding skills are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatarina.pdf148.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.