Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185
Title: Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей
Other Titles: Риторика суперечки і її значущість в процесі формування комунікативної культури майбутніх вчителів
Authors: Татаріна, Інна Олександрівна
Татарина, Инна Александровна
Tatarina, Inna Oleksandrivna
Keywords: евристика
процес комунікативної підготовки майбутніх учителів
практичні комунікативні завдання
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Татарина И.А. Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей / И.А. Татарина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 108-110.
Abstract: У статті визначається сутність евристики та аналізується її значущість у процесі комунікативної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклади практичних комунікативних завдань, спрямованих на формування вмінь ведення дискусії у майбутніх учителів. The article defines the essence of rhetoric of discussion. The significance of the latter for the communicative training of future teachers is analyzed. The example of practical assignments aimed at the development of corresponding skills are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatarina.pdf148.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.