Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТатаріна, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorТатарина, Инна Александровна-
dc.contributor.authorTatarina, Inna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-10-07T07:52:45Z-
dc.date.available2019-10-07T07:52:45Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТатарина И.А. Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей / И.А. Татарина // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 108-110.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4185-
dc.description.abstractУ статті визначається сутність евристики та аналізується її значущість у процесі комунікативної підготовки майбутніх учителів. Наведено приклади практичних комунікативних завдань, спрямованих на формування вмінь ведення дискусії у майбутніх учителів. The article defines the essence of rhetoric of discussion. The significance of the latter for the communicative training of future teachers is analyzed. The example of practical assignments aimed at the development of corresponding skills are given.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectевристикаuk
dc.subjectпроцес комунікативної підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectпрактичні комунікативні завданняuk
dc.titleРиторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителейuk
dc.title.alternativeРиторика суперечки і її значущість в процесі формування комунікативної культури майбутніх вчителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tatarina.pdf148.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.