Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 257
Дата випуску | Назва | Автор(и) |
2016 | Актуальність міждисциплінарного та нейропсихологічного підходів до діагностики тяжких порушень мовлення у дітей раннього віку | Дегтяренко, Тетяна Володимирівна; Дегтяренко, Татьяна Владимировна; Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа; Павлова, Наталія Василівна |
2016 | Самозмінювання як ресурс інноваційності особистості | Кузнєцова, Оксана Володимирівна; Кузнєцова, Оксана Владимировна; Kuznietsova, Oksana |
2016 | Дослідження самооцінки студентів-психологів | Кириченко, О. М.; Кириченко, О. М.; Kyrychenko, O. M. |
2016 | Життя в епоху змін | Кириченко, В. В.; Кириченко, В. В.; Kyrychenko, V. |
2016 | Аналіз моделей організаційної прихильності у волонтерів спортивного профілю | Кабиш-Рибалка, Т. В.; Кабыш-Рыбалка, Т. В.; Kabysh-Rybalka Т. |
2016 | Життєві стратегії як творчі засоби проектування життєвого шляху особистості | Кабиш-Рибалка, А. В.; Кабыш-Рыбалка, А. В.; Kabysh-Rybalka, A. |
2016 | Тренінг як форма психологічної допомоги у подоланні ситуативної тривожності старшокласників | Загурська, І. С.; Никончук, Н. О; Загурская, И. С.; Никончук, Н. А.; Zagurska, I.; Nykonchuk, N. |
2016 | Особливості Я-концепції осіб, що перебувають у неформальних релігійних організаціях | Гавриловська, К. П.; Фурман, О. І.; Гавриловская, К. П.; Фурман, А. И.; Havrylovska, K.; Furman, О. |
2016 | Саморегуляція у професійному становленні майбутнього фахівця | Водолазська, Ольга Олегівна; Водолазская, Ольга Олеговна; Vodolazska, Olha |
2016 | Психологічна модель розуміння музичних творів: структура та компонентний склад | Весельська, А. Л.; Весельская, А. Л.; Veselska, A. |
2016 | Теоретико-методологічні основи у визначенні змісту поняття «психологічна готовність» | Булгакова, Олена Юріївна; Булгакова, Елена Юрьевна; Bulgacova, Olena Yuriivna |
2016 | Психологічні основи реалізації завдання вищої військової школи щодо формування майбутнього офіцера як лідера | Снігур, Л. А.; Сарафанюк, Е. І.; Лухані, В. В; Ворона, В. В.; Снигур, Л. А.; Сарафанюк, Э.И.; Луханин, В. В.; Ворона, В. В.; Snihur, L.; Sarafaniuk, E.; Luhanin, V.; Vorona, V. |
2016 | Посттравматичне зростання та як можна йому сприяти у психотерапії | Климчук, В. О.; Климчук, В. А.; Klymchuk, V. |
2016 | Сприяння соціального оточення відновленню та зростанню особистості при посттравматичних станах та розладах | Горбунова, В. В.; Горбунова, В. В.; Horbunova, V. |
2016 | Relations between identity and temporal orientation in adolescence | Liberska, H.; Либерская, Х.; Ліберська, Г. |
2016 | Significance of relationships and psychosocial adaptation during adolescence | Pietrulewicz, B.; Zhuravlova, L.; Петрулевич, Б.; Журавльова, Л.; Петрулевич, Б.; Журавлева, Л. |
2016 | Medical professionalism: teaching and learning | Shooshtarizede, S.; Reza Yousefi, A.; Keshtiaray, N.; Шуштарзаде, Ш.; Реза Юсефі, А.; Кештіарай, Н. |
2016 | Relationship between senior high school teachers’ media and information literacy, emotional intelligence and teaching quality | Nassim Shamoradi Varnamkhasti; Maryam Baratali; Нассім Шамораді Варнамхасті; Маріам Бараталі |
2016 | Challenges and disadvantages of multigrade teaching: qualitative research | Leila Khazaei; Parvin Ahmadi; iSedigheh Momeni far; Farideh Rahmani; Hamed Bakhshi; Ayub Ali fat; Javad Gholipour; Лейла Хазаі; Первін Ахмеді; Седигех Момени; Фаріде Рамані; Хамед Бакші; Аюб Али; Джавад Голшпур; Реза Хоссейнпур; Reza Hosseinpour |
2016 | Phenomenology of teachers’ experience in teaching art to primary school students | Shahnemati, S. Z.; Saadatmand, Z.; Keshtiaray, N.; Шахнемати, З.; Садатманд, З.; Кештіарай, Н. |
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 257