Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/328
Назва: Формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності
Інші назви: Formation of communicative skills senior preschool children in the process musical-gaming activity
Автори: Ватаманюк, Галина Петрівна
Vatamanyuk, Galyna Petrivna
Ключові слова: комунікативні уміння
формування комунікативних умінь
старші дошкільники
музично-ігрова діяльність
методика формування комунікативних умінь
педагогічні умови
communicative skills
development of communicative skills
senior pre-school-age children
musical-gaming activity
methodology of developing communicative skills
pedagogical factors
Дата публікації: 2014
Видавництво: Кам янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Ватаманюк Г. П. Формування комунікативних умінь старших дошкільників у процесі музично-ігрової діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Галина Петрівна Ватаманюк; наук. кер. М. А. Печенюк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка. – Кам'янець-Поділ., 2014. – 332 с
Короткий огляд (реферат): У дисертації науково обґрунтовано сутність і структуру понять «комунікативні уміння старших дошкільників у музично-ігровій діяльності». Уточнено поняття «комунікативні уміння», «музично-ігрова діяльність». Виявлено критерії (когнітивно-ігровий, емоційно-виразний, довільно-комунікативний) і показники сформованості комунікативних умінь в ігровій діяльності (знання дітьми ігор, уміння їх пояснити, організувати і провести, творче відображення реальних і казкових ситуацій спілкування, використання формул мовленнєвого етикету у грі; використання вербальних, невербальних засобів спілкування та здатність їх розуміти; уміння будувати діалогічні єдності у спілкуванні, трилог, полілог у процесі організації гри, використовувати функціональні типи діалогу). In the thesis the essence and the structure of the notions «senior preschool-age children communicative skills in musical-gaming activity», have been theoretically substantiated. The notions «communicative skills», «musical-gaming activity» have been specified. The criteria (cognitive-gaming, emotional-expressive, improvised-communicative) and the indicators of the developed communicative skills of senior pre-school-age children in the gaming activity (children’s knowledge of gaming, skills to explain the game rules, to organize and to conduct them, creative reflection of real and fairy communicative situations; the use of speech etiquette formulae during the game; the use of verbal, non-verbal means of communication and the children’s ability to understand them; skills to build dialogical, trilogical, polylogical unities in game organization, to use different functional types of a dialogue) have been determined. The pedagogical factors of developing senior pre-school-age children communicative skills in the process of musical-gaming activity (content interconnection of communicative, musical and gaming activity of senior pre-school-age children; musical-speech support of children’s gaming activity; creating reflexive character of gaming activity; children’s immersion into active communicative-musical-gaming activity) have been elaborated. The levels characterizing senior pre-school-age children communicative skills development in gaming activity (high, average, satisfactory, low) have been determined. The effectiveness of the suggested model and methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/328
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАТАМАНЮК ГАЛИНА ПЕТРІВНА (1).pdf2.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.