Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3229
Назва: Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін
Інші назви: The theoretical analysis of models training content disciplines
Автори: Притуленко, І. В.
Pritulenko, I. V.
Ключові слова: модель
моделювання
зміст навчання
дисципліна
ВНЗ
model
modeling
learning content
discipline
high school
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Притуленко І. В. Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін / І. В. Притуленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 168-174.
Короткий огляд (реферат): У статті доведено збільшення ролі моделювання у вивченні нових явищ, а також у методиках викладання різних дисциплін; проаналізовано науково-педагогічні джерела щодо дефініції визначення змісту понять «модель» та «моделювання». Автор пропонує власне визначення понять «модель» та «моделювання» відповідно до моделювання змісту навчальних дисциплін; систематизує моделі змісту навчання дисциплін за ознаками. In this paper we prove an increase in the role of modeling in the study of new phenomena, as well as in teaching methods of different disciplines, analyzing the scientific and educational resources on the definition of the determination terms «model» and «modeling». The author offers his own definition of «model» and «modeling» according to the modeling of the content of academic disciplines, organizes the content model of training content disciplines.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3229
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pritulenko I..pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.