Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3229
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Притуленко, І. В. | - |
dc.contributor.author | Pritulenko, I. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T12:44:20Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T12:44:20Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Притуленко І. В. Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін / І. В. Притуленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 168-174. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3229 | - |
dc.description.abstract | У статті доведено збільшення ролі моделювання у вивченні нових явищ, а також у методиках викладання різних дисциплін; проаналізовано науково-педагогічні джерела щодо дефініції визначення змісту понять «модель» та «моделювання». Автор пропонує власне визначення понять «модель» та «моделювання» відповідно до моделювання змісту навчальних дисциплін; систематизує моделі змісту навчання дисциплін за ознаками. In this paper we prove an increase in the role of modeling in the study of new phenomena, as well as in teaching methods of different disciplines, analyzing the scientific and educational resources on the definition of the determination terms «model» and «modeling». The author offers his own definition of «model» and «modeling» according to the modeling of the content of academic disciplines, organizes the content model of training content disciplines. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | дисципліна | uk |
dc.subject | ВНЗ | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | modeling | uk |
dc.subject | learning content | uk |
dc.subject | discipline | uk |
dc.subject | high school | uk |
dc.title | Теоретичний аналіз моделей змісту навчання дисциплін | uk |
dc.title.alternative | The theoretical analysis of models training content disciplines | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pritulenko I..pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.