Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Title: Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві
Other Titles: An animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring
Authors: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Keywords: антропологія
антропологічний підхід
особистість
самовизначення
самореалізація
мультиплікативний ефект
anthropology
anthropological approach
mentor
personality
self-determination
self-realization
animation effect
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Осипова Т. Ю. Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 250-257.
Abstract: Стаття присвячена визначенню сутності мультиплікативного ефекту антропологічного підходу в педагогічному наставництві, розгляду таких феноменів, як «антропологія», «особистість», «акмеологія», «самовизначення», «рефлексія», а також визначенню ролі педагога-наставника у становленні особистості майбутнього вчителя. The article is devoted to the definition of the essence of an animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring, examination of such phenomena as “anthropology”, “personality”, “acmeology”, “self-determination”, “reflection”, and also to the definition of mentor’s role in the formation of the future teacher’s personality.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osipova.pdf523.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.