Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorОсипова, Татьяна Юрьевна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.date.accessioned2019-08-13T11:01:45Z-
dc.date.available2019-08-13T11:01:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОсипова Т. Ю. Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 250-257.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню сутності мультиплікативного ефекту антропологічного підходу в педагогічному наставництві, розгляду таких феноменів, як «антропологія», «особистість», «акмеологія», «самовизначення», «рефлексія», а також визначенню ролі педагога-наставника у становленні особистості майбутнього вчителя. Статья посвящена определению сущности мультипликативного эффекта антропологического подхода в педагогическом наставничестве, рассмотрению таких феноменов, как «антропология», «личность», «акмеология», «самоопределение», «рефлексия», а также определению роли педагога-наставника в становлении личности будущего учителя. The article is devoted to the definition of the essence of an animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring, examination of such phenomena as “anthropology”, “personality”, “acmeology”, “self-determination”, “reflection”, and also to the definition of mentor’s role in the formation of the future teacher’s personality.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectантропологіяuk
dc.subjectантропологічний підхідuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectсамореалізаціяuk
dc.subjectмультиплікативний ефектuk
dc.subjectантропологияuk
dc.subjectантропологический подходuk
dc.subjectпедагог-наставникuk
dc.subjectличностьuk
dc.subjectсамоопределениеuk
dc.subjectсамореализацияuk
dc.subjectмультипликативный эффектuk
dc.subjectanthropologyuk
dc.subjectanthropological approachuk
dc.subjectmentoruk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectself-realizationuk
dc.subjectanimation effectuk
dc.titleМультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництвіuk
dc.title.alternativeМультиплікативный эффект антропологического подхода в педагогіческом наставничествеuk
dc.title.alternativeAn animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoringuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osipova.pdf523.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.