Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Title: | Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві |
Other Titles: | Мультиплікативный эффект антропологического подхода в педагогіческом наставничестве An animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring |
Authors: | Осипова, Тетяна Юріївна Осипова, Татьяна Юрьевна Osipova, Tetyana Yuryivna |
Keywords: | антропологія антропологічний підхід особистість самовизначення самореалізація мультиплікативний ефект антропология антропологический подход педагог-наставник личность самоопределение самореализация мультипликативный эффект anthropology anthropological approach mentor personality self-determination self-realization animation effect |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Осипова Т. Ю. Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 250-257. |
Abstract: | Стаття присвячена визначенню сутності мультиплікативного ефекту антропологічного підходу в педагогічному наставництві, розгляду таких феноменів, як «антропологія», «особистість», «акмеологія», «самовизначення», «рефлексія», а також визначенню ролі педагога-наставника у становленні особистості майбутнього вчителя. Статья посвящена определению сущности мультипликативного эффекта антропологического подхода в педагогическом наставничестве, рассмотрению таких феноменов, как «антропология», «личность», «акмеология», «самоопределение», «рефлексия», а также определению роли педагога-наставника в становлении личности будущего учителя. The article is devoted to the definition of the essence of an animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring, examination of such phenomena as “anthropology”, “personality”, “acmeology”, “self-determination”, “reflection”, and also to the definition of mentor’s role in the formation of the future teacher’s personality. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093 |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Osipova.pdf | 523.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.