Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Title: Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми
Other Titles: Individual educational trajectories in the preparation of future teachers of natural sciences and mathematics disciplines: problem analysis
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Keywords: індивідуальна освітня траєкторія
ндивідуальність
індивідуалізація навчання студентів
individual education trajectory
individuality
Individualization of studies of students
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Коростіянець Т. П. Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 45-54.
Abstract: Статтю присвячено проблемам індивідуалізації освіти, зокрема, індивідуальним освітнім траєкторіям професійної підготовки майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. Розглянуто різні тлумачення індивідуалізації. The article is devoted to the problem of individualization of learning, in particular, the individual educational trajectories of professional preparation of future teachers in the process of learning in the BIS. The different interpretation of individualization of modern education in the educational community.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets, Tamara Petrivna.pdf539.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.