Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Назва: Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми
Інші назви: Individual educational trajectories in the preparation of future teachers of natural sciences and mathematics disciplines: problem analysis
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: індивідуальна освітня траєкторія
ндивідуальність
індивідуалізація навчання студентів
individual education trajectory
individuality
Individualization of studies of students
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 45-54.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам індивідуалізації освіти, зокрема, індивідуальним освітнім траєкторіям професійної підготовки майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. Розглянуто різні тлумачення індивідуалізації. The article is devoted to the problem of individualization of learning, in particular, the individual educational trajectories of professional preparation of future teachers in the process of learning in the BIS. The different interpretation of individualization of modern education in the educational community.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets, Tamara Petrivna.pdf539.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.