Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580
Title: | Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми |
Other Titles: | Индивидуальные образовательные траектории в подготовке будущих учителей естественно-математических дисциплин: анализ проблемы Individual educational trajectories in the preparation of future teachers of natural sciences and mathematics disciplines: problem analysis |
Authors: | Коростіянець, Тамара Петрівна Коростиянец, Тамара Петровна Korostiyanets, Tamara Petrivna |
Keywords: | індивідуальна освітня траєкторія ндивідуальність індивідуалізація навчання студентів индивидуальная образовательная траектория индивидуальность индивидуализация обучения студентов individual education trajectory individuality Individualization of studies of students |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Коростіянець Т. П. Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 45-54. |
Abstract: | Статтю присвячено проблемам індивідуалізації освіти, зокрема, індивідуальним освітнім траєкторіям професійної підготовки майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. Розглянуто різні тлумачення індивідуалізації сучасної освіти в педагогічному співтоваристві. Статья посвящена проблеме индивидуализации обучения, в частности, индивидуальным образовательным траекториям профессиональной подготовки будущих учителей в пр оцессе обучения в ВНЗ. Рассмотрены различные толкования индивидуализации современного образования в педагогическом сообществе. The article is devoted to the problem of individualization of learning, in particular, the individual educational trajectories of professional preparation of future teachers in the process of learning in the BIS. The different interpretation of individualization of modern education in the educational community. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2580 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets, Tamara Petrivna.pdf | 539.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.