Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2580
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коростіянець, Тамара Петрівна | - |
dc.contributor.author | Korostiyanets, Tamara Petrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T10:31:38Z | - |
dc.date.available | 2019-07-23T10:31:38Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Коростіянець Т. П. Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми / Т. П. Коростіянець // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2011. – № 7-8. – С. 45-54. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2580 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемам індивідуалізації освіти, зокрема, індивідуальним освітнім траєкторіям професійної підготовки майбутніх учителів у процесі навчання у ВНЗ. Розглянуто різні тлумачення індивідуалізації. The article is devoted to the problem of individualization of learning, in particular, the individual educational trajectories of professional preparation of future teachers in the process of learning in the BIS. The different interpretation of individualization of modern education in the educational community. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk |
dc.subject | ндивідуальність | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання студентів | uk |
dc.subject | individual education trajectory | uk |
dc.subject | individuality | uk |
dc.subject | Individualization of studies of students | uk |
dc.title | Індивідуальні освітні траєкторії у підготовці майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: аналіз проблеми | uk |
dc.title.alternative | Individual educational trajectories in the preparation of future teachers of natural sciences and mathematics disciplines: problem analysis | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Korostiyanets, Tamara Petrivna.pdf | 539.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.