Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163| Назва: | Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination |
| Інші назви: | Структура та методологічні основи дослідження емоційного інтелекту та професійного самовизначення |
| Автори: | Sorochynska, S. B. |
| Ключові слова: | emotional intelligence емоційний інтелект professional self-determination професійне самовизначення EmIn questionnaire опитувальник “EmIn" professional development професійний розвиток psychology students |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Sorochynska S. B. Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination / S. B. Sorochynska // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 380-383. |
| Короткий огляд (реферат): | The aim of the empirical part of the study is to test the hypothesis regarding the existence of a relationship between the level of emotional intelligence and the degree of professional self-determination among students pursuing higher education in the specialty "Psychology." To achieve this goal, a set of psychodiagnostic methods was selected to provide valid measurement of the mentioned psychological constructs. The main instruments include: - emotional Intelligence Questionnaire "EmIn"; - methodology "Types of Psychologist Professions"; - methodology "Professional Self-Improvement of a Psychologist." Метою емпіричної частини дослідження є перевірка гіпотези щодо існування зв'язку між рівнем емоційного інтелекту та ступенем професійного самовизначення у студентів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю «Психологія». Для досягнення цієї мети було обрано набір психодіагностичних методів, що забезпечують валідне вимірювання згаданих психологічних конструктів. До основних інструментів належать: - Опитувальник емоційного інтелекту «EmIn»; - методика «Типи професій психолога»; - методика «Професійне самовдосконалення психолога». |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Sorochynska.pdf | 352.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.