Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Sorochynska, S. B. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T13:24:00Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T13:24:00Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Sorochynska S. B. Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination / S. B. Sorochynska // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 380-383. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163 | - |
| dc.description.abstract | The aim of the empirical part of the study is to test the hypothesis regarding the existence of a relationship between the level of emotional intelligence and the degree of professional self-determination among students pursuing higher education in the specialty "Psychology." To achieve this goal, a set of psychodiagnostic methods was selected to provide valid measurement of the mentioned psychological constructs. The main instruments include: - emotional Intelligence Questionnaire "EmIn"; - methodology "Types of Psychologist Professions"; - methodology "Professional Self-Improvement of a Psychologist." Метою емпіричної частини дослідження є перевірка гіпотези щодо існування зв'язку між рівнем емоційного інтелекту та ступенем професійного самовизначення у студентів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю «Психологія». Для досягнення цієї мети було обрано набір психодіагностичних методів, що забезпечують валідне вимірювання згаданих психологічних конструктів. До основних інструментів належать: - Опитувальник емоційного інтелекту «EmIn»; - методика «Типи професій психолога»; - методика «Професійне самовдосконалення психолога». | uk |
| dc.language.iso | en | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | emotional intelligence | uk |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk |
| dc.subject | professional self-determination | uk |
| dc.subject | професійне самовизначення | uk |
| dc.subject | EmIn questionnaire | uk |
| dc.subject | опитувальник “EmIn" | uk |
| dc.subject | professional development | uk |
| dc.subject | професійний розвиток | uk |
| dc.subject | psychology students | uk |
| dc.title | Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination | uk |
| dc.title.alternative | Структура та методологічні основи дослідження емоційного інтелекту та професійного самовизначення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми практичної психології (2025) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Sorochynska.pdf | 352.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.