Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSorochynska, S. B.-
dc.date.accessioned2025-12-12T13:24:00Z-
dc.date.available2025-12-12T13:24:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationSorochynska S. B. Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination / S. B. Sorochynska // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 380-383.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163-
dc.description.abstractThe aim of the empirical part of the study is to test the hypothesis regarding the existence of a relationship between the level of emotional intelligence and the degree of professional self-determination among students pursuing higher education in the specialty "Psychology." To achieve this goal, a set of psychodiagnostic methods was selected to provide valid measurement of the mentioned psychological constructs. The main instruments include: - emotional Intelligence Questionnaire "EmIn"; - methodology "Types of Psychologist Professions"; - methodology "Professional Self-Improvement of a Psychologist." Метою емпіричної частини дослідження є перевірка гіпотези щодо існування зв'язку між рівнем емоційного інтелекту та ступенем професійного самовизначення у студентів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю «Психологія». Для досягнення цієї мети було обрано набір психодіагностичних методів, що забезпечують валідне вимірювання згаданих психологічних конструктів. До основних інструментів належать: - Опитувальник емоційного інтелекту «EmIn»; - методика «Типи професій психолога»; - методика «Професійне самовдосконалення психолога».uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectEmIn questionnaireuk
dc.subjectопитувальник “EmIn"uk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectpsychology studentsuk
dc.titleStructure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdeterminationuk
dc.title.alternativeСтруктура та методологічні основи дослідження емоційного інтелекту та професійного самовизначенняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sorochynska.pdf352.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.