Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163
Title: Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination
Other Titles: Структура та методологічні основи дослідження емоційного інтелекту та професійного самовизначення
Authors: Sorochynska, S. B.
Keywords: emotional intelligence
емоційний інтелект
professional self-determination
професійне самовизначення
EmIn questionnaire
опитувальник “EmIn"
professional development
професійний розвиток
psychology students
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Sorochynska S. B. Structure and methodological framework of the study of emotional intelligence and professional selfdetermination / S. B. Sorochynska // Актуальні проблеми практичної психології : збірник наук. праць Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (16 травня 2025 року, м. Одеса). – Одеса, 2025. – С. 380-383.
Abstract: The aim of the empirical part of the study is to test the hypothesis regarding the existence of a relationship between the level of emotional intelligence and the degree of professional self-determination among students pursuing higher education in the specialty "Psychology." To achieve this goal, a set of psychodiagnostic methods was selected to provide valid measurement of the mentioned psychological constructs. The main instruments include: - emotional Intelligence Questionnaire "EmIn"; - methodology "Types of Psychologist Professions"; - methodology "Professional Self-Improvement of a Psychologist." Метою емпіричної частини дослідження є перевірка гіпотези щодо існування зв'язку між рівнем емоційного інтелекту та ступенем професійного самовизначення у студентів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю «Психологія». Для досягнення цієї мети було обрано набір психодіагностичних методів, що забезпечують валідне вимірювання згаданих психологічних конструктів. До основних інструментів належать: - Опитувальник емоційного інтелекту «EmIn»; - методика «Типи професій психолога»; - методика «Професійне самовдосконалення психолога».
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24163
Appears in Collections:Актуальні проблеми практичної психології (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sorochynska.pdf352.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.