Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853| Назва: | Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу |
| Автори: | Пелепчук, О. С. Рибак, О. Ю. |
| Ключові слова: | навчально-виховний процесс здоров’язбережувальні технології психолого-педагогічний процес |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Пелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152. |
| Короткий огляд (реферат): | Стан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 41.pdf | 478.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.