Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853
Назва: Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу
Автори: Пелепчук, О. С.
Рибак, О. Ю.
Ключові слова: навчально-виховний процесс
здоров’язбережувальні технології
психолого-педагогічний процес
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Пелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152.
Короткий огляд (реферат): Стан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf478.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.