Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853
Title: Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу
Authors: Пелепчук, О. С.
Рибак, О. Ю.
Keywords: навчально-виховний процесс
здоров’язбережувальні технології
психолого-педагогічний процес
Issue Date: 2025
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Пелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152.
Abstract: Стан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf478.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.