Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853| Title: | Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу |
| Authors: | Пелепчук, О. С. Рибак, О. Ю. |
| Keywords: | навчально-виховний процесс здоров’язбережувальні технології психолого-педагогічний процес |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Пелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152. |
| Abstract: | Стан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.