Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пелепчук, О. С. | - |
| dc.contributor.author | Рибак, О. Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T12:17:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T12:17:05Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Пелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853 | - |
| dc.description.abstract | Стан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | навчально-виховний процесс | uk |
| dc.subject | здоров’язбережувальні технології | uk |
| dc.subject | психолого-педагогічний процес | uk |
| dc.title | Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.