Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелепчук, О. С.-
dc.contributor.authorРибак, О. Ю.-
dc.date.accessioned2025-11-25T12:17:05Z-
dc.date.available2025-11-25T12:17:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПелепчук О. С. Здоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесу / О. С. Пелепчук, О. Ю. Рибак // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 149-152.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23853-
dc.description.abstractСтан здоров’я дитини є найважливішим чинником її повноцінного розвитку та адаптації в соціумі. У період дошкільного віку відбувається формування основ фізичного, психічного та соціального благополуччя особистості. Особливої актуальності проблема здоров’язбереження набуває в умовах кризи, зокрема, збройного конфлікту, коли діти змушені перебувати в середовищі, що несе загрози як фізичному, так і емоційному здоров’ю. В цих умовах на перший план виходить необхідність комплексного впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процесс всіх закладів освіти закладів, але передусім в дошкільних установах і закладах освіти, де надаються освітні послуги дітям з особливими потребами. Організація навчально-виховного процессу має проектуватися так, щоб зберегти здоров’я, забезпечити дитині психологічний комфорт, безпеку та гармонійний розвиток.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectнавчально-виховний процессuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectпсихолого-педагогічний процесuk
dc.titleЗдоров’язбережувальні технології як провідний компонент навчально-виховного процесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41.pdf478.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.