Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683
Назва: Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання
Автори: Арнаутова, Лариса Валентинівна
Arnautova, Larysa Valentynivna
Косюга, О. А.
Ключові слова: білінгві
мовленнєва самоіндефікація
двомовні діти
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Арнаутова Л. В. Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання / Л. В. Арнаутова, О. А. Косюга // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 28-32.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі двомовність стає все більш розповсюдженим явищем, особливо серед дітей, які ростуть у сім’ях, де використовуються дві або більше мов. Вивчення білінгвізму свідчить про численні переваги для когнітивного, соціального та культурного розвитку дитини. Проте, поряд із цим, у дітей-білінгвів можуть виникати складнощі з мовленнєвою самоідентифікацією – процесом усвідомлення мовної власної ідентичності, який тісно повʼязаний із соціальним становленням і психологічним комфортом дитини. Проблеми мовленнєвої самоідентифікації можуть впливати на гармонійний розвиток мовлення, самооцінку, мотивацію до вивчення мов і комунікацію в суспільстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf485.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.