Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683| Title: | Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання |
| Authors: | Арнаутова, Лариса Валентинівна Arnautova, Larysa Valentynivna Косюга, О. А. |
| Keywords: | білінгві мовленнєва самоіндефікація двомовні діти |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Арнаутова Л. В. Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання / Л. В. Арнаутова, О. А. Косюга // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 28-32. |
| Abstract: | У сучасному світі двомовність стає все більш розповсюдженим явищем, особливо серед дітей, які ростуть у сім’ях, де використовуються дві або більше мов. Вивчення білінгвізму свідчить про численні переваги для когнітивного, соціального та культурного розвитку дитини. Проте, поряд із цим, у дітей-білінгвів можуть виникати складнощі з мовленнєвою самоідентифікацією – процесом усвідомлення мовної власної ідентичності, який тісно повʼязаний із соціальним становленням і психологічним комфортом дитини. Проблеми мовленнєвої самоідентифікації можуть впливати на гармонійний розвиток мовлення, самооцінку, мотивацію до вивчення мов і комунікацію в суспільстві. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.