Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683
Title: Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання
Authors: Арнаутова, Лариса Валентинівна
Arnautova, Larysa Valentynivna
Косюга, О. А.
Keywords: білінгві
мовленнєва самоіндефікація
двомовні діти
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Citation: Арнаутова Л. В. Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання / Л. В. Арнаутова, О. А. Косюга // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 28-32.
Abstract: У сучасному світі двомовність стає все більш розповсюдженим явищем, особливо серед дітей, які ростуть у сім’ях, де використовуються дві або більше мов. Вивчення білінгвізму свідчить про численні переваги для когнітивного, соціального та культурного розвитку дитини. Проте, поряд із цим, у дітей-білінгвів можуть виникати складнощі з мовленнєвою самоідентифікацією – процесом усвідомлення мовної власної ідентичності, який тісно повʼязаний із соціальним становленням і психологічним комфортом дитини. Проблеми мовленнєвої самоідентифікації можуть впливати на гармонійний розвиток мовлення, самооцінку, мотивацію до вивчення мов і комунікацію в суспільстві.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf485.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.