Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Арнаутова, Лариса Валентинівна | - |
| dc.contributor.author | Arnautova, Larysa Valentynivna | - |
| dc.contributor.author | Косюга, О. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-19T14:48:23Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-19T14:48:23Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Арнаутова Л. В. Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання / Л. В. Арнаутова, О. А. Косюга // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 28-32. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683 | - |
| dc.description.abstract | У сучасному світі двомовність стає все більш розповсюдженим явищем, особливо серед дітей, які ростуть у сім’ях, де використовуються дві або більше мов. Вивчення білінгвізму свідчить про численні переваги для когнітивного, соціального та культурного розвитку дитини. Проте, поряд із цим, у дітей-білінгвів можуть виникати складнощі з мовленнєвою самоідентифікацією – процесом усвідомлення мовної власної ідентичності, який тісно повʼязаний із соціальним становленням і психологічним комфортом дитини. Проблеми мовленнєвої самоідентифікації можуть впливати на гармонійний розвиток мовлення, самооцінку, мотивацію до вивчення мов і комунікацію в суспільстві. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | білінгві | uk |
| dc.subject | мовленнєва самоіндефікація | uk |
| dc.subject | двомовні діти | uk |
| dc.title | Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.