Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрнаутова, Лариса Валентинівна-
dc.contributor.authorArnautova, Larysa Valentynivna-
dc.contributor.authorКосюга, О. А.-
dc.date.accessioned2025-11-19T14:48:23Z-
dc.date.available2025-11-19T14:48:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАрнаутова Л. В. Проблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подолання / Л. В. Арнаутова, О. А. Косюга // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 28-32.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23683-
dc.description.abstractУ сучасному світі двомовність стає все більш розповсюдженим явищем, особливо серед дітей, які ростуть у сім’ях, де використовуються дві або більше мов. Вивчення білінгвізму свідчить про численні переваги для когнітивного, соціального та культурного розвитку дитини. Проте, поряд із цим, у дітей-білінгвів можуть виникати складнощі з мовленнєвою самоідентифікацією – процесом усвідомлення мовної власної ідентичності, який тісно повʼязаний із соціальним становленням і психологічним комфортом дитини. Проблеми мовленнєвої самоідентифікації можуть впливати на гармонійний розвиток мовлення, самооцінку, мотивацію до вивчення мов і комунікацію в суспільстві.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectбілінгвіuk
dc.subjectмовленнєва самоіндефікаціяuk
dc.subjectдвомовні дітиuk
dc.titleПроблеми мовленнєвої самоіндентифікації у дітей білінгвів і шляхи їх подоланняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf485.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.