Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568| Назва: | Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки |
| Автори: | Демко, Н. О. |
| Ключові слова: | булінг психологічні наслідки булінгу когнітивні наслідки булінгу соціальні наслідки булінгу |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | ТОВ «Лерадрук» |
| Бібліографічний опис: | Демко Н. О. Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки / Н. О. Демко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 226-231. |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема булінгу у підлітковому віці набуває особ-ливої актуальності у зв’язку з її деструктивним впливом на психічний стан і особистісний розвиток дитини. Під булін-гом розуміють систематичне насильство – фізичне, психо-логічне чи соціальне – яке проявляється у формі цькуван-ня, образ чи приниження особистості дитини з боку одно-літків [1]. У період становлення особистості, коли відбува-ється формування ідентичності, цінностей та соціальних орієнтирів, насильницькі дії можуть мати тривалі негатив-ні наслідки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 30.pdf | 3.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.