Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Демко, Н. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-11T08:10:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-11T08:10:10Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Демко Н. О. Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки / Н. О. Демко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 226-231. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568 | - |
| dc.description.abstract | Проблема булінгу у підлітковому віці набуває особ-ливої актуальності у зв’язку з її деструктивним впливом на психічний стан і особистісний розвиток дитини. Під булін-гом розуміють систематичне насильство – фізичне, психо-логічне чи соціальне – яке проявляється у формі цькуван-ня, образ чи приниження особистості дитини з боку одно-літків [1]. У період становлення особистості, коли відбува-ється формування ідентичності, цінностей та соціальних орієнтирів, насильницькі дії можуть мати тривалі негатив-ні наслідки. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | ТОВ «Лерадрук» | uk |
| dc.subject | булінг | uk |
| dc.subject | психологічні наслідки булінгу | uk |
| dc.subject | когнітивні наслідки булінгу | uk |
| dc.subject | соціальні наслідки булінгу | uk |
| dc.title | Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025) | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.