Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568
Title: Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки
Authors: Демко, Н. О.
Keywords: булінг
психологічні наслідки булінгу
когнітивні наслідки булінгу
соціальні наслідки булінгу
Issue Date: 2025
Publisher: ТОВ «Лерадрук»
Citation: Демко Н. О. Проблема булінгу: психологічні, когнітивні та соціальні наслідки / Н. О. Демко // Педагогічний альманах «Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика»: збірник матеріалів V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (6 листопада 2025 року). Одеса: Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2025. Вип. V. С. 226-231.
Abstract: Проблема булінгу у підлітковому віці набуває особ-ливої актуальності у зв’язку з її деструктивним впливом на психічний стан і особистісний розвиток дитини. Під булін-гом розуміють систематичне насильство – фізичне, психо-логічне чи соціальне – яке проявляється у формі цькуван-ня, образ чи приниження особистості дитини з боку одно-літків [1]. У період становлення особистості, коли відбува-ється формування ідентичності, цінностей та соціальних орієнтирів, насильницькі дії можуть мати тривалі негатив-ні наслідки.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23568
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf3.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.