Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23324
Назва: | Впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти |
Інші назви: | Introduction of gamification technologies into the digital educational environment of higher education institutions |
Автори: | Мардарова, Ірина |
Ключові слова: | геймифікація освітній процес цифрове освітнє середовище цифрові технології цифрова компетентність gamification educational process digital educational environment digital technologies digital competence |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Мардарова І. Впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти / І. Мардарова // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Вип. 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C. 93–96. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти. Обґрунтовано значення гейміфікації як інноваційного педагогічного інструменту, що сприяє підвищенню мотивації здобувачів освіти, активізації їхньої пізнавальної діяльності та формуванню ключових компетентностей. Визначено можливості використання цифрових технологій у процесі реалізації гейміфікаційних практик, зокрема у створенні інтерактивних завдань, віртуальних освітніх платформ, систем досягнень і рейтингів. Показано, що гейміфікація у цифровому освітньому середовищі забезпечує більш ефективну організацію освітнього процесу, сприяє розвитку цифрової компетентності здобувачів та формуванню готовності до навчання впродовж життя. The article discusses the problem of introducing gamification technologies into the digital educational environment of higher education institutions. The importance of gamification as an innovative pedagogical tool that contributes to increasing the motivation of students, activating their cognitive activity and forming key competencies is substantiated. The possibilities of using digital technologies in the process of implementing gamification practices are identified, in particular in the creation of interactive tasks, virtual educational platforms, achievement and rating systems. It is shown that gamification in the digital educational environment ensures a more effective organisation of the educational process, contributes to the development of students' digital competence and the formation of readiness for lifelong learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23324 |
Розташовується у зібраннях: | 2025 Вип. 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
34.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.