Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23324
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мардарова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-17T07:54:03Z | - |
dc.date.available | 2025-09-17T07:54:03Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мардарова І. Впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти / І. Мардарова // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Вип. 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C. 93–96. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23324 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти. Обґрунтовано значення гейміфікації як інноваційного педагогічного інструменту, що сприяє підвищенню мотивації здобувачів освіти, активізації їхньої пізнавальної діяльності та формуванню ключових компетентностей. Визначено можливості використання цифрових технологій у процесі реалізації гейміфікаційних практик, зокрема у створенні інтерактивних завдань, віртуальних освітніх платформ, систем досягнень і рейтингів. Показано, що гейміфікація у цифровому освітньому середовищі забезпечує більш ефективну організацію освітнього процесу, сприяє розвитку цифрової компетентності здобувачів та формуванню готовності до навчання впродовж життя. The article discusses the problem of introducing gamification technologies into the digital educational environment of higher education institutions. The importance of gamification as an innovative pedagogical tool that contributes to increasing the motivation of students, activating their cognitive activity and forming key competencies is substantiated. The possibilities of using digital technologies in the process of implementing gamification practices are identified, in particular in the creation of interactive tasks, virtual educational platforms, achievement and rating systems. It is shown that gamification in the digital educational environment ensures a more effective organisation of the educational process, contributes to the development of students' digital competence and the formation of readiness for lifelong learning. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | геймифікація | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | uk |
dc.subject | цифрові технології | - |
dc.subject | цифрова компетентність | - |
dc.subject | gamification | - |
dc.subject | educational process | - |
dc.subject | digital educational environment | - |
dc.subject | digital technologies | - |
dc.subject | digital competence | - |
dc.title | Впровадження технологій гейміфікації в цифрове освітнє середовище закладу вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Introduction of gamification technologies into the digital educational environment of higher education institutions | - |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2025 Вип. 8 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.