Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23322
Назва: Креативний потенціал як важлива складова креативної компетентності здобувачів освіти
Інші назви: Creative potential as an important component of creative competence in education seekers
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksii Anatoliyovych
Ключові слова: креативний потенціал
креативність
креативна компетентність здобувачів вищої освіти
creativity
creative potential
creative competence of higher education seekers
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Листопад О. Креативний потенціал як важлива складова креативної компетентності здобувачів освіти / О. Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C. 87-90.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування креативного потенціалу як однієї з провідних складових креативної компетентності здобувачів освіти. Обґрунтовано теоретичні підходи до визначення сутності креативного потенціалу та його взаємозв’язку з розвитком особистісних і професійних якостей майбутніх фахівців. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень, що окреслюють роль креативного потенціалу у забезпеченні здатності до інноваційної діяльності, самостійного мислення та продуктивного розв’язання проблемних ситуацій. Визначено умови, що сприяють розвитку креативного потенціалу в освітньому середовищі, серед яких: використання інтерактивних та проєктних технологій, створення атмосфери співтворчості, стимулювання дослідницької активності. Акцентується увага на значенні креативного потенціалу як ресурсу формування конкурентоспроможної особистості, здатної до самореалізації та адаптації в умовах сучасних суспільних викликів. The article discusses the problem of developing creative potential as one of the leading components of creative competence in students. Theoretical approaches to defining the essence of creative potential and its relationship with the development of personal and professional qualities of future specialists are substantiated. An analysis of psychological and pedagogical studies is carried out, outlining the role of creative potential in ensuring the ability to engage in innovative activity, independent thinking and productive problem solving. Conditions conducive to the development of creative potential in the educational environment have been identified, including the use of interactive and project technologies, the creation of an atmosphere of co-creation, and the stimulation of research activity. Emphasis is placed on the importance of creative potential as a resource for shaping a competitive personality capable of self-realisation and adaptation in the context of modern social challenges.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23322
Розташовується у зібраннях:2025 Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.