Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksii Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2025-09-17T06:13:36Z-
dc.date.available2025-09-17T06:13:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛистопад О. Креативний потенціал як важлива складова креативної компетентності здобувачів освіти / О. Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C. 87-90.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23322-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування креативного потенціалу як однієї з провідних складових креативної компетентності здобувачів освіти. Обґрунтовано теоретичні підходи до визначення сутності креативного потенціалу та його взаємозв’язку з розвитком особистісних і професійних якостей майбутніх фахівців. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень, що окреслюють роль креативного потенціалу у забезпеченні здатності до інноваційної діяльності, самостійного мислення та продуктивного розв’язання проблемних ситуацій. Визначено умови, що сприяють розвитку креативного потенціалу в освітньому середовищі, серед яких: використання інтерактивних та проєктних технологій, створення атмосфери співтворчості, стимулювання дослідницької активності. Акцентується увага на значенні креативного потенціалу як ресурсу формування конкурентоспроможної особистості, здатної до самореалізації та адаптації в умовах сучасних суспільних викликів. The article discusses the problem of developing creative potential as one of the leading components of creative competence in students. Theoretical approaches to defining the essence of creative potential and its relationship with the development of personal and professional qualities of future specialists are substantiated. An analysis of psychological and pedagogical studies is carried out, outlining the role of creative potential in ensuring the ability to engage in innovative activity, independent thinking and productive problem solving. Conditions conducive to the development of creative potential in the educational environment have been identified, including the use of interactive and project technologies, the creation of an atmosphere of co-creation, and the stimulation of research activity. Emphasis is placed on the importance of creative potential as a resource for shaping a competitive personality capable of self-realisation and adaptation in the context of modern social challenges.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectкреативна компетентність здобувачів вищої освітиuk
dc.subjectcreativity-
dc.subjectcreative potential-
dc.subjectcreative competence of higher education seekers-
dc.titleКреативний потенціал як важлива складова креативної компетентності здобувачів освітиuk
dc.title.alternativeCreative potential as an important component of creative competence in education seekers-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025 Вип. 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.