Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Назва: Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу
Автори: Гуданич, Наталія
Ключові слова: педагогічний хакатон
хакатон
розвиток ініціативності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гуданич Н. Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу / Н. Гуданич // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.72-75.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми організації педагогічного хакатону як засобу розвитку ініціативності суб’єктів освітнього процесу зумовлена сучасними викликами освіти, що вимагають інноваційних підходів до організації освітнього процесу, підготовки конкурентоспроможних фахівців і формування у них навичок критичного мислення, командної роботи та творчого підходу до розв’язання проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Розташовується у зібраннях:2025 Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.