Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуданич, Наталія-
dc.date.accessioned2025-09-12T12:32:41Z-
dc.date.available2025-09-12T12:32:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГуданич Н. Педагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесу / Н. Гуданич // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 8. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2025 ‒ C.72-75.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23315-
dc.description.abstractАктуальність проблеми організації педагогічного хакатону як засобу розвитку ініціативності суб’єктів освітнього процесу зумовлена сучасними викликами освіти, що вимагають інноваційних підходів до організації освітнього процесу, підготовки конкурентоспроможних фахівців і формування у них навичок критичного мислення, командної роботи та творчого підходу до розв’язання проблем.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічний хакатонuk
dc.subjectхакатонuk
dc.subjectрозвиток ініціативностіuk
dc.titleПедагогічний хакатон як засіб розвитку ініціативності суб'єктів освітнього процесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025 Вип. 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.