Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397
Назва: Можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освіті
Інші назви: Opportunities for the Development of Cognitive Initiative of Future Preschool Teachers in Non-formal and Informal Distance Education
Автори: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Ключові слова: пізнавальна ініціативність
майбутні вихователі
дистанційна освіта
неформальна освіта
інформальна освіта
самоосвіта
професійна підготовка
педагогічна ініціатива
cognitive initiative
future teachers
distance education
non-formal education
informal education
self-education
professional training
pedagogical initiative
Дата публікації: 2025
Видавництво: Нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди
Бібліографічний опис: Гуданич Н. Можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освіті Наука та освіта в дослідженнях молодих учених: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2025 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. Харків, 2025. С. 24–26.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах неформальної та інформальної дистанційної освіти. Акцент зроблено на важливості розвитку активної пізнавальної позиції у студентів педагогічних спеціальностей через залучення до онлайн-курсів, вебінарів, самоосвітніх платформ, професійних спільнот. Окреслено чинники, що сприяють розвитку ініціативності у процесі неперервної освіти, зокрема гнучкість освітнього контенту, автономність освітньої діяльності та мотиваційне середовище. Визначено перспективні напрями використання дистанційних форматів для стимулювання самостійного пізнання, критичного мислення та професійної рефлексії майбутніх вихователів. The article considers the possibilities of developing the cognitive initiative of future teachers of preschool education institutions in the context of non-formal and informal distance education. The emphasis is placed on the importance of developing an active cognitive position in students of pedagogical specialities through involvement in online courses, webinars, self-educational platforms, and professional communities. The factors that contribute to the development of initiative in the process of continuing education, in particular the flexibility of educational content, autonomy of educational activities and motivational environment, are outlined. Promising directions of using distance formats to stimulate independent cognition, critical thinking and professional reflection of future educators are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hudanych.pdf547.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.