Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397
Title: Можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освіті
Other Titles: Opportunities for the Development of Cognitive Initiative of Future Preschool Teachers in Non-formal and Informal Distance Education
Authors: Гуданич, Наталія Миколаївна
Hudanych, Nataliia
Keywords: пізнавальна ініціативність
майбутні вихователі
дистанційна освіта
неформальна освіта
інформальна освіта
самоосвіта
професійна підготовка
педагогічна ініціатива
cognitive initiative
future teachers
distance education
non-formal education
informal education
self-education
professional training
pedagogical initiative
Issue Date: 2025
Publisher: Нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди
Citation: Гуданич Н. Можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у неформальній та інформальній дистанційній освіті Наука та освіта в дослідженнях молодих учених: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2025 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. Харків, 2025. С. 24–26.
Abstract: У статті розглядаються можливості розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в умовах неформальної та інформальної дистанційної освіти. Акцент зроблено на важливості розвитку активної пізнавальної позиції у студентів педагогічних спеціальностей через залучення до онлайн-курсів, вебінарів, самоосвітніх платформ, професійних спільнот. Окреслено чинники, що сприяють розвитку ініціативності у процесі неперервної освіти, зокрема гнучкість освітнього контенту, автономність освітньої діяльності та мотиваційне середовище. Визначено перспективні напрями використання дистанційних форматів для стимулювання самостійного пізнання, критичного мислення та професійної рефлексії майбутніх вихователів. The article considers the possibilities of developing the cognitive initiative of future teachers of preschool education institutions in the context of non-formal and informal distance education. The emphasis is placed on the importance of developing an active cognitive position in students of pedagogical specialities through involvement in online courses, webinars, self-educational platforms, and professional communities. The factors that contribute to the development of initiative in the process of continuing education, in particular the flexibility of educational content, autonomy of educational activities and motivational environment, are outlined. Promising directions of using distance formats to stimulate independent cognition, critical thinking and professional reflection of future educators are identified.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/22397
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hudanych.pdf547.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.