Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1966
Назва: Підготовка майбутніх учителів природничого циклу до навчання школярів основ безпечної поведінки
Інші назви: Training of future natural-science teachers for pupil’s education in bases of safety behavior
Автори: Гвоздій, Світлана Петрівна
Gvozdii, Svitlana Petrivna
Ключові слова: безпека життєдіяльності
безпечна поведінка
підготовка учителів природничого циклу
педагогічні умови
компоненти готовності
інтерактивні методи навчання
safety of life and activity
safety behavior
training of future natural-science teachers
pedagogical conditions
components of readiness
interactive training technique
Дата публікації: 2007
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гвоздій С. П. Підготовка майбутніх учителів природного циклу до навчання школярів основ безпечної поведінки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Петрівна Гвоздій; наук. кер. Е. Е. Карпова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 246 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів до навчання школярів основ безпечної поведінки. Здійснено аналіз означеної проблеми в теорії і практиці вивчення курсу „Основи безпеки життєдіяльності” в загальноосвітніх школах і курсу „Безпека життєдіяльності” у вищій школі; визначено й обґрунтовано педагогічні умови підготовки вчителів до навчання школярів основ безпечної поведінки, розроблено методику їх реалізації з використанням інтерактивних форм навчання; визначено критерії та охарактеризовано рівні готовності майбутнього вчителя щодо навчання школярів безпечної поведінки, виявлено динаміку змін у рівнях означеної готовності під впливом реалізованих педагогічних умов і особистісних характеристик майбутніх учителів. The Dissertation research is devoted to a problem of future natural-science teachers training for pupil’s education in bases of safety behavior. In the Dissertation pedagogical conditions for realization of future natural-science teachers training were revealed. The analyses of educational process state on the “Bases of safety vital activity” in the secondary school and “Safety of vital activity” at the high school was carried out. Training interactive technique of course was revealed. Disputes, situational training (case technique), brain-storm, role and imitation games, multimedia presentations, educational projects were used. The levels of professional and pedagogical readiness were specified. Changes in personal characteristics were searched out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1966
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Training of future .pdf2.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.