Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГвоздій, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorGvozdii, Svitlana Petrivna-
dc.date.accessioned2019-03-26T14:38:32Z-
dc.date.available2019-03-26T14:38:32Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГвоздій С. П. Підготовка майбутніх учителів природного циклу до навчання школярів основ безпечної поведінки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Світлана Петрівна Гвоздій; наук. кер. Е. Е. Карпова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 246 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1966-
dc.description.abstractДисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів до навчання школярів основ безпечної поведінки. Здійснено аналіз означеної проблеми в теорії і практиці вивчення курсу „Основи безпеки життєдіяльності” в загальноосвітніх школах і курсу „Безпека життєдіяльності” у вищій школі; визначено й обґрунтовано педагогічні умови підготовки вчителів до навчання школярів основ безпечної поведінки, розроблено методику їх реалізації з використанням інтерактивних форм навчання; визначено критерії та охарактеризовано рівні готовності майбутнього вчителя щодо навчання школярів безпечної поведінки, виявлено динаміку змін у рівнях означеної готовності під впливом реалізованих педагогічних умов і особистісних характеристик майбутніх учителів. The Dissertation research is devoted to a problem of future natural-science teachers training for pupil’s education in bases of safety behavior. In the Dissertation pedagogical conditions for realization of future natural-science teachers training were revealed. The analyses of educational process state on the “Bases of safety vital activity” in the secondary school and “Safety of vital activity” at the high school was carried out. Training interactive technique of course was revealed. Disputes, situational training (case technique), brain-storm, role and imitation games, multimedia presentations, educational projects were used. The levels of professional and pedagogical readiness were specified. Changes in personal characteristics were searched out.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectбезпечна поведінкаuk
dc.subjectпідготовка учителів природничого циклуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectsafety of life and activityuk
dc.subjectsafety behavioruk
dc.subjecttraining of future natural-science teachersuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectcomponents of readinessuk
dc.subjectinteractive training techniqueuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів природничого циклу до навчання школярів основ безпечної поведінкиuk
dc.title.alternativeTraining of future natural-science teachers for pupil’s education in bases of safety behavioruk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Training of future .pdf2.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.