Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19414
Назва: Reform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theory
Автори: Zheng Chunfang
Ключові слова: Self-regulated learning theory
Interpreting
Evaluation system
Formative assessment
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Zheng Chunfang. Reform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theory / Zheng Chunfang // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.106-107
Короткий огляд (реферат): The reform of evaluation system for college students has been an important part of educational in recent years as stated by the Chinese Ministry of Education in 2020 in the Undergraduate Teaching Guidelines for English Majors -- “the evaluation system should aim to promote learning with a combination of formative and final assessment."
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19414
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zheng Chunfang.pdf5.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.