Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19414
Title: Reform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theory
Authors: Zheng Chunfang
Keywords: Self-regulated learning theory
Interpreting
Evaluation system
Formative assessment
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Zheng Chunfang. Reform on the Evaluation System of Interpreting Courses under the Self-regulated Learning Theory / Zheng Chunfang // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.106-107
Abstract: The reform of evaluation system for college students has been an important part of educational in recent years as stated by the Chinese Ministry of Education in 2020 in the Undergraduate Teaching Guidelines for English Majors -- “the evaluation system should aim to promote learning with a combination of formative and final assessment."
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19414
Appears in Collections:2024 Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zheng Chunfang.pdf5.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.