Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19411
Назва: 大学英语口语教学中学生语言焦虑研究 –
Інші назви: Дослідження мовної тривоги серед студентів коледжу, які викладають англомовну мову
Автори: 张屏
Чжан Пін
Ключові слова: усна мовна тривожність
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: 张屏. 大学英语口语教学中学生语言焦虑研究 – / 张屏 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.100-102
Короткий огляд (реферат): У практиці усного викладання англійської мови в коледжі переважає мовна тривожність студентів, що значною мірою впливає на ефективність усного висловлювання та перешкоджає вдосконаленню мовленнєвого рівня студентів. На основі спостережень за викладанням, інтерв’ю зі студентами та роздумів про викладання це дослідження описує й аналізує прояви та причини мовної тривоги студентів, а також пропонує навчальні стратегії, які допоможуть учням полегшити мовну тривогу на основі причин тривоги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19411
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Ping.pdf5.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.