Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19411
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.author张屏-
dc.contributor.authorЧжан Пін-
dc.date.accessioned2024-06-20T06:23:49Z-
dc.date.available2024-06-20T06:23:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation张屏. 大学英语口语教学中学生语言焦虑研究 – / 张屏 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.100-102uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19411-
dc.description.abstractУ практиці усного викладання англійської мови в коледжі переважає мовна тривожність студентів, що значною мірою впливає на ефективність усного висловлювання та перешкоджає вдосконаленню мовленнєвого рівня студентів. На основі спостережень за викладанням, інтерв’ю зі студентами та роздумів про викладання це дослідження описує й аналізує прояви та причини мовної тривоги студентів, а також пропонує навчальні стратегії, які допоможуть учням полегшити мовну тривогу на основі причин тривоги.uk
dc.language.isozhuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectусна мовна тривожністьuk
dc.title大学英语口语教学中学生语言焦虑研究 –uk
dc.title.alternativeДослідження мовної тривоги серед студентів коледжу, які викладають англомовну мовуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Ping.pdf5.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.