Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19410
Назва: 微叙事赋能中国高校外语课程思政教学的机理与路径研究
Інші назви: Дослідження механізму та шляху мікронаративів, що посилюють ідеологічне та політичне навчання на курсах іноземних мов у китайських університетах
Автори: 王盈
Ван Ін
Ключові слова: навчальна програма ідеологічно-політична освіта
навчання, мікронаратив, розширення можливостей
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: 王盈 . 微叙事赋能中国高校外语课程思政教学的机理与路径研究 / 王盈 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.98-100
Короткий огляд (реферат): Ця стаття спрямована на дослідження того, як надалі покращити ефективність ідеологічного та політичного викладання на курсах іноземних мов у коледжах та університетах на етапі високоякісного розвитку вищої освіти в Китаї. Завдяки дослідженню літератури та мисленню було виявлено, що теорія мікронаративу, яка поступово привертає увагу, може ефективно сприяти інноваціям ідеологічної та політичної концепції, покращенню рівня викладачів, реформуванню змісту навчання, інформатизації освіти, внутрішнім і зовнішнім зв’язкам у класі та характерна конструкція курсів іноземних мов у коледжах та університетах, що покращує якість ідеологічного та політичного навчання на курсах іноземних мов у китайських університетах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19410
Розташовується у зібраннях:2024 Вип. 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Wang Ying.pdf5.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.