Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19410
Title: 微叙事赋能中国高校外语课程思政教学的机理与路径研究
Other Titles: Дослідження механізму та шляху мікронаративів, що посилюють ідеологічне та політичне навчання на курсах іноземних мов у китайських університетах
Authors: 王盈
Ван Ін
Keywords: навчальна програма ідеологічно-політична освіта
навчання, мікронаратив, розширення можливостей
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: 王盈 . 微叙事赋能中国高校外语课程思政教学的机理与路径研究 / 王盈 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.98-100
Abstract: Ця стаття спрямована на дослідження того, як надалі покращити ефективність ідеологічного та політичного викладання на курсах іноземних мов у коледжах та університетах на етапі високоякісного розвитку вищої освіти в Китаї. Завдяки дослідженню літератури та мисленню було виявлено, що теорія мікронаративу, яка поступово привертає увагу, може ефективно сприяти інноваціям ідеологічної та політичної концепції, покращенню рівня викладачів, реформуванню змісту навчання, інформатизації освіти, внутрішнім і зовнішнім зв’язкам у класі та характерна конструкція курсів іноземних мов у коледжах та університетах, що покращує якість ідеологічного та політичного навчання на курсах іноземних мов у китайських університетах.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19410
Appears in Collections:2024 Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wang Ying.pdf5.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.