Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18674
Title: Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту
Authors: Черних, Володимир Володимирович
Keywords: Штучний інтелект, рівні обізнаності, навчання майбутніх вчителів інформатики, системи штучного інтелекту в освітньому процесі
artificial intelligence, levels of awareness, training of future computer science teachers, artificial intelligence systems in the educational process
Issue Date: 2024
Publisher: Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»)
Citation: Черних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 35, № 1. С. 379-385.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Стаття присвячена вивченню процесу формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту. У сучасному освітньому контексті важливість розуміння та використання ШІ вчителями є надзвичайно актуальною, оскільки ці технології швидко розвиваються та входять в усі сфери життя суспільства. Стаття розглядає ключові аспекти схеми рівнів обізнаності з окресленої теми. За результатами дослідження у статті наведено п’ятирівневу схему обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту, включаючи компоненти притаманні кожному з рівнів. В запропонованій схемі виділяються наступні рівні: тематичний, функціональний, операційний, процедурний та семантичний. Використання запропонованої схеми в процесі формування змісту навчання майбутніх вчителів інформатики передбачає глибоке формування в останніх навичок розуміння принципів функціонування систем штучного інтелекту та вміння використовувати системи штучного інтелекту зокрема в професійній освітній діяльності. У статті також розглянуто вплив формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту на якість навчання та підготовку студентів до викликів сучасного інформаційного суспільства. Дослідження базується на використанні методів аналізу та порівняння наукових джерел, а також апробації в методичних практиках вищих навчальних закладів. Результати статті можуть слугувати підставою для розробки ефективних навчальних програм та стратегій підготовки майбутніх вчителів інформатики до використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Крім того, запропонована схема рівнів обізнаності може бути використана для вирішення низки завдань, зокрема в рамках реалізація адаптивного навчання з комп’ютерною підтримкою, а саме: прогнозування рівня навчальних досягнень; визначення причин труднощів у навчанні, розробки коригуючих вправ, враховуючи отримані знання про результати навчання здобувачів освіти; адаптація змісту навчання до когнітивних особливостей здобувача освіти; визначення швидкості засвоєння навчального матеріалу; вибір методів, форм, засобів навчання; визначення спроможності до виконання креативних завдань
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18674
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.