Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерних, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2024-01-22T10:00:44Z-
dc.date.available2024-01-22T10:00:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧерних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 35, № 1. С. 379-385.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18674-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню процесу формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту. У сучасному освітньому контексті важливість розуміння та використання ШІ вчителями є надзвичайно актуальною, оскільки ці технології швидко розвиваються та входять в усі сфери життя суспільства. Стаття розглядає ключові аспекти схеми рівнів обізнаності з окресленої теми. За результатами дослідження у статті наведено п’ятирівневу схему обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту, включаючи компоненти притаманні кожному з рівнів. В запропонованій схемі виділяються наступні рівні: тематичний, функціональний, операційний, процедурний та семантичний. Використання запропонованої схеми в процесі формування змісту навчання майбутніх вчителів інформатики передбачає глибоке формування в останніх навичок розуміння принципів функціонування систем штучного інтелекту та вміння використовувати системи штучного інтелекту зокрема в професійній освітній діяльності. У статті також розглянуто вплив формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту на якість навчання та підготовку студентів до викликів сучасного інформаційного суспільства. Дослідження базується на використанні методів аналізу та порівняння наукових джерел, а також апробації в методичних практиках вищих навчальних закладів. Результати статті можуть слугувати підставою для розробки ефективних навчальних програм та стратегій підготовки майбутніх вчителів інформатики до використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Крім того, запропонована схема рівнів обізнаності може бути використана для вирішення низки завдань, зокрема в рамках реалізація адаптивного навчання з комп’ютерною підтримкою, а саме: прогнозування рівня навчальних досягнень; визначення причин труднощів у навчанні, розробки коригуючих вправ, враховуючи отримані знання про результати навчання здобувачів освіти; адаптація змісту навчання до когнітивних особливостей здобувача освіти; визначення швидкості засвоєння навчального матеріалу; вибір методів, форм, засобів навчання; визначення спроможності до виконання креативних завданьuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПерспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»)uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectШтучний інтелект, рівні обізнаності, навчання майбутніх вчителів інформатики, системи штучного інтелекту в освітньому процесіuk
dc.subjectartificial intelligence, levels of awareness, training of future computer science teachers, artificial intelligence systems in the educational processuk
dc.titleФормування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелектуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.